Nabolagsmarked på
Lindeberg skole 7. mai

Lørdag 7. mai inviterer vi nabolaget vårt på Lindeberg og omegn til felles nabolagsmarked på Lindeberg skole.

Vi arrangerer et lokalt gjenbruksmarked hvor alle kan komme og gjøre en god handel ved å kjøpe, gi bort, bytte eller selge gjenstander som kan få et forlenget liv eller økt bruk hos noen andre.

Del gjerne overskuddet med korpset vårt på Lindeberg eller en annen lokal forening og støtt lokalsamfunnet.

Typiske populære ting er: bøker, klær, verktøy, kjøkkenutstyr, leker, barneutstyr, sportsartikler, bagger, sekker og vesker, rammer og bilder, speil og annet nips.

Men husk og på: stiklinger, frø, knagger, duker, gardiner, kjæledyrutstyr, garnrester, hobbyutstyr m.m.

Alt må være helt, fungere og rent.

Typisk upopulære ting er: defekte og ødelagte ting som elektronikk, ting med skår, eller utslitte sko og klær.

Vi stiller med flere bord som dere kan benytte til boder.

Vi vil også ha en kafé hvor vi blant annet vil selger deilige kaker, vafler kaffe og forfriskninger.

Hver enkelt er ansvarlig for egne gjenstander. Det som ikke blir solgt tar man med seg hjem igjen.

Skroll til toppen